Monday, February 1, 2010

lepas geram sebelum masuk meeting!

Assalamualaikum & semoga selamat segalanya lah kan.tak kira la apa pun,aku tetap nak lepas geram kat blog sendiri pasal kejadian yg dh berlaku dua kali masa kelas kritikan media.apa lagi pasal diploma showcase ni la!skrip tah ke mana,pengarah tah ke mana..lecturers lain sibok nak itu ini dari bdak2 ni!damn!ade ke sorg lecturer ni marah2 kat member aku kes buat header surat menyurat ni.dah si bdak tu g tnya penyelia & penyelia tu stuju,pehal nak hentam2 dak tu ??? kalau tak puas hati sesama lecturer,g la bincang antara korang2...pehal nak marah2 budak!
ye lah!apa-apa pun kami ni la yg paling maha dasyat yang slalu salahnya.apa korang ingat korang lecturer semua perfect la.dengar ya,aku bukan nak hentam ke apa tapi kami berhak bersuara bila kami dimarah & dimaki atas bukan kesalahan kami.ya,korang adalah lecturer=guru=pendidik dan korang bkn gladiator!suruh kitorang push pengarah suh bagi skrip konon!sepatutnya korang tu yg beria2,kami menjalankan tugas kami dalam pengurusan.pehal nak nyebok dlm urusan lecturers nya.tak puas hati?ya aku mmg tak puas hati bila aku mempengurusikan meeting yang penuh hipokrit & tak ikhlas!
takdir utk menjadi pendidik adalah sebuah anugerah yg x ternilai & pekerjaan ini sangat disukai Allah.tapi kalau begini layanan kalian terhadap murid,fikirlah dengan akal yg Allah dah bagi,apa yg korang akan dapat dari gaji pekerjaan ni.
wallahualam.

No comments: