Wednesday, January 27, 2010

Yang telah mencapai kecemerlangan ini

Assalamualaikum,
sebenarnya aku nak story tajuk ni sejak isnin lepas lagi, tapi dek kerna coverage kat kampus ni saggggaaat lah 'bagus',maka aku terpaksa la x online kan.hari isnin lepas aku,kak,abg iran ngan mira g de palma hotel kat ampang untuk pelancaran produk2 baru HPA ngan kuliah perubatan jawi dengan tokoh yg aku sangat banggakan iaitu Tn Hj Ismail Ahmad. memang ramai sangat ahli dan peminat HPA ni.HPA bukan mcm multi level yang biasa ya,HPA adalah multi level syariah.diorang ada 11 penel syariah yang memantau HPA termasuk pengeluaran barangan,urus niaga dan semua yg berkaitan.malam aku g tu,bukan ceramah macam mana nak jadi jutawan segera ke,mcm mana nak dpt keta mercedes ke...tak!tapi aku g mendapat ilmu-ilmu perubatan herba yg banyak dan tak ternilai.bila aku tengok tn hj,dua perkara yg bermain dlm fikiran aku iaitu,pertama aku tak sangka yg aku kenal dia dah lama...14 tahun yang lalu,nama dia cukup2 familiar dgn aku dan keluarga.kedua,dialah ayah angkat kepada adik aku yang kini menjadi anak HPA.aku rindu sangat2 kat adik...

tn hj ismail yg sangat bersifat lemah lembut,dengan segala kesantunannya,kerendahan dirinya,punyai ilmu yang banyak utk dikongsi...dia bukan seperti yg lain dan dia tiada duanya.aku benar2 bersyukur kepada Allah yang tersayang kerana memperkenalkan orang sebegini pada aku.sebenarnya,Allah dah perkenalkan dengan ramai orang-orang yang aku kagumi dan layak dijadikan idola.tak kira lah orang tu org pemes atau tak.
semoga Allah yang tersayang sentiasa merahmati beliau & semoga segala impian beliau untuk HPA akan menjadi kenyataan akhirnya.kiranya dulu tagline HPA adalah 'herba menuju kecemerlangan' tetapi hari ini taglinenya adalah 'menguasai pasaran global'.sukar untuk aku ungkapkan betapa HPA terlalu istimewa dalam diri aku dan ahli-ahlinya.

No comments: