Monday, February 8, 2010

Nama saya Khan & saya bukan penganas

Assalamualaikum & a very good day to all,
maka,tibalah masanya aku nak mempromote (kononnya...) buah tangan terbaru Karan Johar & team.Karan juga adalah pengarah kepada kuch kuch hota hei,kabhi khushi kabhie gham,kabhi alvida naa kehna,kal ho naa ho dan yang terbaru kat bawah ni yg bakal release di seleruh dunia pada 12 februari ni.kiranya filem ni memng ditunggu x kira la peminat shahrukh ke,kajol ke tp seleruh pengemar filem hindustan. bak kata shahrukh kat tweets dia kat sebelah kanan ni,filem ni bukan filem suka-suka & hnya utk market shj tetapi filem ni membawa penonton utk berfikir mengenai kenyataan hidup ini.kata karan plak filem ni bukan filem yg berfantasi dan filem ini logik yg berlaku di persekitaran kita,cuma kita je yg x sedar tapi of course filem hindustan x boleh lari dari muzik,tarian & warna.memang bila aku dgr runut bunyi filem ni,mmg best habis la.gandingan trio shankar,ehsan & loy mmg telah berjaya menghasilkan kolabrasi susunan lagu yg membawa mood filem ini.

sangat teruja untuk menantikan kejutan watak Rizwan Khan & Mandira melalui filem ini.shahrukh,with this film you prove to people that you can acting any character very super awesome!jom serbu TGV sunway pyramid untuk tonton filem ni...this is the next masterpeace from karan,shahrukh,kajol and the team!

Nama saya Khan dan saya bukan pengganas.

No comments: