Friday, April 10, 2009

M.I.M.P.I yang diingati

Assalamualaikum semua,akhirnya sem ni sedang menyelak muka surat-muka surat terakhirnya...aku nak kongsi ngan korang smua masa-masa terindah kami sepanjang pembikinan set & props utk diploma showcase kali ni,MIMPI...di atas ni barisan 'panel' teratas untuk department kami,dari kiri mohd khairi,en hafshizan dan sharmimi...(ceh..mcm nak perknalkan juri plak)
ni adalah model box kami...salah satu scene dari teater ni.

yang ni..bukan sbhgian dari babak Mimpi,tp ianya antra babak2 lpas pnat buat keja.
rehat time..heheh....pnat tp buat2 cool je dpan kmera.

kami yang suka amik gambar..(amik p mna?)

ni antara hari-hari terakhir kat Lambang Sari.

gambar sengal tak tau nak posing apa....

we done our work...ni antra geng2 akartistik yg sporting (sesetengah je ya!)

pose sebelum show bermula...kenangan yang dihargai.


crew and coordinators of set and properties.inilah hati-hati yang bersatu untuk menghasilkan yang terbaik untuk Mimpi...we are so close and we understand each other.

kami melalui susah dan senang,gelak tawa dan tangisan hati sama2...terima kasih kepada Allah krn memberikan team ni pd aku.
ni muka lepas bump-out kat IB,time ni dah dekat bengkel kat FACT.masih lagi bersemangat untuk meneruskan kerja-kerja seterusnya.

semuanya tersadai sebab kepenatan sementara tunggu koordinator kami smpai dr IB.
sesungguhnya apa yang aku dah lalui memberikan banyak pengalaman dan ilmu baru kepada aku.aku juga mengenal antara sikap manusia yang kental menempuhi cabaran dan punyai kesabaran yang tinggi.terima kasih khas sekali lagi untuk cik hafshizan,kak mimi dan abg daus yang sentiasa ada bersama kami dalam melalui susah dan senang dalam menyempurnakan tugasan ini...semoga pertalian kedekatan kita sentiasa kekal yea!


2 comments:

uglybeautyme said...

syok btol bergambar..
best la kos na sbb slaloo kua ea..dop statik dlm lecture hall jah...huhu

Idmalina Mohamad Ideris said...

hurm...best tu mmg best bila dh smua setel...tp nak buat tu...mmg tekanan dan penat fizikal dn mntal....mmg kena byk sabar dn build da energy sgt...