Monday, January 4, 2010

2010:kita akan makin tua

Assalamualaikum...minggu pertama stat kuliah:fenin!last-last aku dapat jawatan PM,bkan perdana menteri atau pelajar malas ya...tapi production manager untuk diploma showcase april 2010.
namun walau beberapa hari aku hidup dlm part 6 ni,hati dan ingatan tetap merindui kenangan-kenangan aku di Khalifah.gelak tawa dan gurau senda azam,bro qayyum,shahir,najib,kak mun,kak huda,kak farah,mursyidi dan semuanya bermain dalam fikiran aku. bahagianya bersama mereka...tenang hati ini.biar la ada masalah ke apa ke,tapi tetap chill.oh...how nice moment!

perkenalan ngan diorang semua adalah sebuah anugerah Allah yang aku syukuri tidak terhingga.mereka banyak ilmu dan pengetahuan untuk dikongsi,ibarat setiap saat dgn diorang adalah berfaedah dan dapat ilmu baru.

mereka membuatkan aku lebih menghargai diri dan hidup aku.membuatkan aku selalu mahu mencari yang terbaik...they inspired me.apapun aku bersyukur cz aku punyai kawan disekeliling aku sekarang.cumanya,aku perlu kuatkan hati untuk lalui semua ni.Allah maha berkuasa dan tahu semuanya kan...lecturer2 tu pun hamba mcm aku jugak.mereka tak berhak buat keputusan,Allah yang bagi akal fikiran dan idea untuk diorang buat keputusan...semuanya kuasa Allah!



2 comments:

Amir_naufal said...

Auntie makin tua..naufal je makin muda hehe...

cendekia semenda said...

hehehhe.....huhu,dh 22.syukur alhamdulillah,auntie doakan naufal pnjg umur spya dpt berbati kat parents naufal eh....