Thursday, July 16, 2009

dah jumpa dak magik naufal

Salam semua...hari ni adalah hari best sebab;first aku bangun lewat sikit sebab x de kelas pd sebelah paginya,kedua petangnya aku g kelas cik saad,aku bukak je pintu bilik dia,aku nampak dak kecik yg aku slalu baca cite dia dalam blog yg ayahnya create kan.

mata dia yg bulat tu makin membuatkan ingatan aku terhadap irfan dan hadif makin menebal.anak-anak buah ku...cik su merindui kalian semua.syukur sebab anak buah aku akan bertambah ke 8 orang tahun depan... actually,aku sangat suka pada kanak-kanak,x kira anak2 sape pun aku rasa nak amik dukung je.aku suka budak-budak sebab zaman budak2 la masa yang paling best sepanjang hayat hidup ni.

so,makanya aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak buat lecturer ku,cik saad sebab bawa naufal jumpa kami semua!aku happy sangat!rasa nak bawa balik je si kecik naufal ni...(over tau nak bawa balik anak orang..)

lepas balik kelas,g plak makan kat TTDI ngan miea,zaza,yie ngan as.kami makan makanan kegemaran Surinder Sahni ji'.best sangat..berk,alhamdulillah.

No comments: