Saturday, June 6, 2009

yang ke 21 ini...


Assalamualaikum & happy good day,

Syukur alhamdulillah,Allah masih lagi memberikan hayat untuk aku...hari ini,06.06.09 tarikh kelahiran aku...21 tahun yang lalu aku dilahirkan di Hospital Universiti Sains Malaysia,Kubang Kerian pada jam 12.32 tengahari.

macam-macam perkara yang aku lalui menjadikan aku belajar mengenai realiti kehidupan ini.pada aku jangka masa 21 tahun ini belum cukup untuk menjadikan aku kebal menghadapi hidup ini.aku syukur sangat kerana dilahirkan dalam keluarga yang sempurna,aku punyai ibu bapa yang sangat menyanyangi dan adik beradik yang sangat kasih mengasihi.keluarga aku juga lebih sempurna dengan kehadiran ipar-ipar aku dan 7 orang anak saudara aku.
semoga Allah memanjangkan umur aku agar aku masih boleh beribadat dan menjalani kehidupan ini.semoga Allah juga memberi panduan untuk aku menuju ke jalan ihdishiro thol mustakim dan semoga Allah juga selalu ada bersama aku dalam setiap nafas aku ini kerana Dialah segalanya untuk aku.

em..sedikit x best hari ni sebab aku dlm keadaan not very well sebab sejak aku balik aku tak banyak merehatkan badan dan minda aku.

4 comments:

Anonymous said...

Happy Birthday...
Semoga di murahkan rezeki...
Ceria selalu.
Amin.

uglybeautyme said...

halu dear...epy besdei to u:)
moge hidop kite dirahmatiNya senantiasa~

Idmalina Mohamad Ideris said...

abg lan:terima kasih..x berapa nak ceria ni sebab demam.

uglybeutyme:thank you so much..ya,amin.

shazreen imani laila said...

shahidaharun.blogspot.com
link baru...
terpakse tukar atas sebab2 keselamatan