Tuesday, May 26, 2009

Internet korang laju?kalau ya,jom tengok ni.

Ini adalah antara hasil VFX (video effects) yang dihasilkan oleh studio Red Chilies Entertainment.aku cukup tertarik dengan segala teknologi yang digunakan dalam dunia seni hari ini tak kiralah teater,filem,konsert atau apa2 sahaja.bukan sahaja VFX tapi juga CGI(computer generated imagery) dan bermacam-macam lagi teknologi yang digunakan.

So,aku masih lagi dlm meng'explore' benda-benda ni.aku sangat bangga industri perfileman Malaysia juga tidak ketinggalan dalam mengorak langkah dalam penghasilan filem yg mengunakan teknologi seumpama ini.contoh jelas,produksi KRU yang sering dan sedang menghasilkan sesuatu lain dari yang lain.common!we can do it!aku suke sebab ia juga digunakan dalam antara jenis filem yang aku suka tonton iaitu hindustan.heheh...

*credit to Red Chilies Entertainment.

No comments: