Saturday, May 2, 2009

Fall in love again...

Salam semua...
aku jatuh cinta lagi...hahah..mcm klakau plak kan.aku kenal dia sejak 1995..long time ago.dia sentiasa menampilkan diri dgn gaya yang aku tak sangka pun.aku suka dengan cara dia yang pelbagai dalam menunaikan tugas dalam kariernya.aku juga bangga cara dia menjaga keluarganya.aku punyai persepsi sendiri tentang dia...ada orang kata dia ni jenis statik je dlm karier dia,tapi bagi aku dia cukup berkebolehan...itu sebabnya setelah 1 tahun aku tak amik kisah pasal dia tapi kali ni,aku kembali jatuh cinta dengannya.Rupanya Surinder Sahni berjaya membuatkan aku jatuh cinta kembali.tapi cinta ini tidak sebanyak cinta aku untuk Dia,rasul,ibu,abah dan keluarga aku.mr m?dia tetap juga dalam diri aku...


aku kembali jatuh cinta dengan Surinder Sahni,Raj Aryan,Rahul Khanna,Aman Mathur,Veer Pratap Singh,Om Kapoor/Prakash,Asoka,
Mohan Barghav,Raj,Ram,Kishan,Rahul Raichand....

No comments: