Wednesday, May 13, 2009

Dramatari Epic Of Ramayana & Sitadewi:Ini permulaan yang bermakna.

Assalamualaikum,
Terima kasih cz korang klik ke blog aku.cepat sungguh masa ini berlalu...sedar tak sedar aku dah habiskan sem 4 dan tinggal 2 sem lagi unuk aku sambung degree.ok,kali ni aku nak share ngan korang antra gambar2 kitorang semasa pementasan Dramatari Epic of Ramayana & Sitadewi juga bersempena dengan penilaian akhir CT 113 dibawah subjek dramatari kelolaan cik Dida. Pementasan ini berlangsung pada 8 & 9 mei yang lalu di Taman Budaya KL.Ini juga projek pertama produksi batch aku,Cendekia Semenda Creative & Event Management dan hanya 11 orang shj yg terlibat dlm pengurusan.gambar kat atas ni x cukup 11 org cz EM (Event Manager) tak de.
hehhe...kitorang pun nak pose atas stage gak..heheh....

ni aktiviti yg digemari,sesi warming-up..bleh lepas tension.klakau juga tgk gelagat bdak2 ni...dan time2 ni juga boleh merapatkan lagi kami.

kenapa aku pegang spray nyamuk ni?haha...sbabnya auditorium TB mmg memerlukan spray nyamuk ni..(actualy,aku sndri terkejut juga krn trpaksa mncari spray nyamuk nih..)

ni sesi rehersal...smua teknikal kami sendiri yang buat mcm LX (lighting),audio dan sbgnya..thanks juga kat abg syam ngan nicholas sebab byk tlg dan sporting giler ngan kami.

set ni juga kami sediri yang membinanya...asalnya set yang berkonsepkan hutan ni ada munge2 sbab cik #$%!!! tu suh taruk,tapi at last cik Dida x suke cz very da nampak citrawarna Malaysia katanya...actually kami pun rasa gtu juga...

kami kerja dan makan sama2...hari tu mak as yang masak tuk kitorang..thanks mak!ok,kalau korang nak tgk lagi gambar2 sepanajng persembahan kat sana klik ke cendekiasemenda.blogspot.com atau www.myspace.com/idmalinaworld. kalau nak upload semua kat sini makanya tersangat byk la gbr2nya...
okey,to all my frens selamat bercuti ya...jaga diri elok2...
hum hain rahi pyaar ke...phir mileenge chalte chalte...wasallam.

3 comments:

uglybeautyme said...

teringin nak tengok teater ka
orkestra ka
opera ka~

saat omar said...

Tahniah...sorry tak sempat pi sebab balik kampung ada kenduri.

Idmalina Mohamad Ideris said...

mount dweller:meh2 tgk..best sgt...suatu pnglaman yg menakjubkan...

cik saad:huhu...ist ok..sy tertunggu2 juga cik saad dtg show kami.