Wednesday, October 21, 2009

yang mencari kenangan itu kembali...

Chalo,phir dhumlayam...
Usi moosam bajpan ko,
Chaha sapna sacha ya tha,chaha phir vo kesa hei me,
Kharo tha ek banaya tha... apa kah yg aku sedang lalui ini,adakah ini ujian,balasan,hukuman atau apakah ini semua?persahabatan yg dulunya kembali berpaut dan sekarang mula rapuh kembali...andai aku tahu apa salah aku yus x nak bercakap ngan aku,aku tak kisah pun nak g minta maaf,ini kali ke berapa tah la dia x nak bercakap ngan aku tanpa sebab yg aku ketahui...aku tak tahu samada dia gembira melihat aku merana begini atau bagaimana...aku menyayangi keluarga dan kawan-kawan aku lebih lagi dari mereka tahu dan mereka tidak akan pernah tahu sebanyak mana aku sayang diorang semua...
biarpun setinggi gunung dia benci aku yg aku tak tahu puncanya,tapi aku tetap sayang dan doakan dia dan kawan-kawan aku.bila jadi mcm ni,kenangan dan masa yg aku habiskan bersama dia kembali mengimbas dalam kepala aku ni...gembiranya kami saat itu walau kami menghadapi pelbagai kerja yg banyak.masa ketika itu,hanya milik kami.melihat semua gambar2 kenangan di dinding meja aku dan dalam folder2 laptop ni,ia membuatkan aku menangis sendiri...kerana aku tak nak sia-siakan masa persahabtan selama 3 tahun ini dgn perkara buruk spt ini...

andai aku boleh kembali kepada masa-masa itu...juga buat yie,maafkan aku andai selama yg bernama idmalina ini jadi kawan kau,aku dah banyak buat kau sakit hati.terima kasih sebab kau banyak memahami dan sabar dengan aku.yus,jika aku ini sememangnya buatkan kau marah,maafkan aku...aku tak pernah niat utk buat kau benci aku...
jangan mengharap kita punyai walau seorang sahabat jika kita mahukan kesempurnaan dalam diri seorang sahabat itu.
Marilah kami kembali mencari zaman terindah itu,
Di mana kami impikan impian indah,
Di mana kami menghabiskan umur ketika ini,
Di mana kami membina impian di bawah teduhan pokok-pokok itu...


No comments: