Friday, October 16, 2009

salam...kali ni aku sungguh2 sakit hati.sepanjang hampir tiga tahun aku kat sini,x penah lagi aku rasa sakit hati macam ni.sumpah aku rasa nak tumbuk orang...aku memang sakit hati dengan aku sendiri sebab aku tak menunjukkan prestasi yang baik kepada diri aku.sememangnya aku banyak giler pancit sem ni...energy tah ke mana-mana,x bg sepenuh perhatian apa yang dilakukan,buat sambil-sambil je...aku sememanganya sakit hati dgn aku skrg!!!!arghhh....Dush!
aku tak tau la sama ada sem ni mmg taff ke aku yg mengong sem ni.nafas ni rasa sesak je...aku ni kan mmg x penah serik,padahal dah berapa kali aku terima balasan dan menyesal lpas buat salah...x serik2 jugak.aku mmg kompius dgn aku sekarang,mmg aku rasakan hari-hari yg aku lalui mcm mimpi je...24 jam sehari tu mcm perli aku.knapa sebab aku selalu gaduh ngan masa,padahal masa tu la yg paling dekat dgn aku.x bersyuku sguh!

aku rasa mcm nak tune dan format balik je otak dan diri ni.nak je buat virus2 yg ade dlm hardisk kpla otak ni.mcm aku ckp kat bwah la,nak nangis tp tak ternangis,nak tumbuk org tp x tau nak tumbuk sape,nak jerit tp x tau nak jerit kat sape...!

tp aku tak penah pk nak lari dari keadaan ni.secara otometiknya aku fikir boleh lalui semua ni tp yg mendown kan aku tu,otak aku ni yg aku rasa nak rendam clorox je then instal yg baru.

oh...semoga Allah bagi kekuatan semangat fizikal dan mental untuk aku melihat semua ni berlaku depan aku...tarik nafaaaaaasss.........hembussssss......

No comments: