Friday, May 21, 2010

Aku,Anarkali,Shahrukh & Yie


ketika jari aku menari di atas keyboard ni,aku dalam wad jaga abah.well,alhamdulillah...ada sedikit perkembangan baik tapi masih lagi dalam pemantauan rapi doktor dan nurse.semoga segalanya dipermudahkan dan Allah memberikan kesihatan yang baik kepada abah.


melihat tiga gambar yg aku upload ni,ada 2 persamaan...satunya kajol dan katrina kaif ini mengenakan salah satu baju tradisi yg dinamakan anarkali.sebenarnya dah lama aku sukakan baju2 macam ni.tapi warna dan hiasannya tak de la sesarat karpet merah ni.nama lain bg dres anarkali ni ialah salwar kameez.persamaan yg ke duanya pastinya lelaki yang bersut hitam disebelah itu.heheh...

so daripada inspirasi-inspirasi ini,aku minta pereka fesyen & penjahit baju2 aku iaitu khairie rieyew a.k.a yie untuk membuat baju yg lebih kurang mcm ni utk aku.ok what,kali ni aku buat anarkali muslimah.apapun kita tunggu dan lihat la menjadi ke tidak anarkali aku ni...

1 comment:

Aku dan Keindahan... said...

smoga abah awak cepat sembuh.. Insyallah...Amin...